Gry planszowe - Biblioteka Pedagogiczna w Białej Podlaskiej

Lato i my : teatr na małej scenie

Sygnatura: G 1759

Ta książka to praktyczny warsztat dla każdego pedagoga, terapeuty, logopedy i rodzica! To twórcza metoda pracy z dziećmi wykorzystująca drewnianą deskę z trzema równoległymi nacięciami. Jak sprawić, by opowiadanie o lecie ożyło? Z tą praktyczną książką to bardzo proste! Krok 1 - Ustaw scenę-deskę, gdzie tylko chcesz, np. na stole, krześle lub kolanach. Przedstawienie może odbyć się w przedszkolu, szkole, świetlicy lub w domu. Przygotuj figurki i elementy scenografii znajdujące się na luźnych kartach tej książki. Krok 2 - Otwórz scenariusz opowieści, który znajdziesz w publikacji „Lato i my. Teatr na małej scenie”. Krok 3 - Rozpocznij wspaniały spektakl, który pokochają wszystkie dzieci. I ciesz się efektami swojej pracy! [opis Wydawcy]

 

Memory : nasze emocje

Sygnatura: G 1746

Gry typu memory wykorzystywane są nie tylko do czysto technicznego treningu pamięci. Świetnym przykładem interesującego zastosowania tego typu gier są Nasze emocje. Każdy z 40 elementów gry to wizerunki zwierzątek wyrażających rozmaite emocje. Zestaw ten może służyć do pracy z dziećmi na zajęciach poruszających temat rozwijania sfery emocjonalnej, poznawania charakterystycznego słownictwa oraz rozpoznawania przeżywanych przez dziecko uczuć i emocji. Zestaw Memory Nasze emocje składa się z par zwierząt, przedstawiających poszczególne emocje. Dziecko poprzez zabawę uczy się nazywać i przeżywać dane emocje. [opis Wydawcy]

 

W krainie legend : gra na spostrzegawczość

Sygnatura: G 1745

Trąbki, plecaki, kielichy, patelnie i inne rzeczy zgubiły się w okolicach Łysej Góry, zamku w Kórniku, w Tatrach i innych cudownych miejscach. A może zabrał je Pan Twardowski w drodze na księżyc? W Krainie Legend gracze wcielają się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie jak najszybsze odnalezienie przedmiotów. Zadanie nie jest łatwe, bo obiektów na planszach jest całe mnóstwo! [opis Wydawcy]

Mecz : poznaj zasady gry. Zostań mistrzem emocji

Sygnatura: G 1740

MECZ to edukacyjna gra terapeutyczna, która pomaga dzieciom i młodzieży zrozumieć swoje emocje i zachowania w zabawny sposób. Zestaw zawiera planszę, karty edukacyjne i inne narzędzia, które wspierają proces psychoedukacji i terapii. Idealne dla specjalistów zajmujących się zdrowiem psychicznym oraz jako narzędzie wsparcia dla dzieci w wieku od 8 do 16 lat. [opis Wydawcy]

ZgrajMy się : gra towarzyska

Sygnatura: G 1761

ZgrajMy się - kooperacyjna gra towarzyska, w której uczestnicy wcielą się w członków orkiestry i będą musieli tak zgrać swoje odpowiedzi, aby jednym głosem osiągnąć zwycięstwo! Sęk w tym, że gracze, nie mogą się ze sobą komunikować podczas dawania koncertu. Wybory będą mogli przedyskutować wyłącznie w trakcie przerw między rundami.  [opis Wydawcy]

 

Mam odwagę budować prywatny dobrostan : Karty Dobrostanu

Sygnatura: G 1748, G 1436

Karty Dobrostanu Happy Me™️ to narzędzie bazujące na strategiach profilaktycznych, które pomagają w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz w budowaniu odporności psychicznej. Zaprojektowane przez specjalistki z różnych dziedzin, te karty wykorzystują metaforyczne drogowskazy do promowania psychicznego dobrostanu. Opierając się na sześciu kluczowych obszarach, pomagają kształtować autonomię, rozwój osobisty, cele życiowe, pozytywne relacje, panowanie nad otoczeniem i samoakceptację. Stanowią inspirujące narzędzie do rozwoju osobistego i budowania szczęścia w życiu młodych ludzi. [opis Wydawcy]

Chopin i przyjaciele

Sygnatura: G 1712

Planszowa gra strategiczna „Chopin i przyjaciele”. Gra przeznaczona dla 3-6 osób w wieku powyżej 14/15 lat. Rozgrywka zajmuje około 45-60 min. Gra stworzona została przez znawców i badaczy twórczości i życia Chopina z Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina oraz Muzeum. Podczas gry wcielasz się w jedną z sześciu postaci z kręgu przyjaciół Chopina, aby towarzyszyć mu w podróży z Warszawy do Paryża. Uczestniczysz w jego codzienności, a koleje losu pianisty wpływają na posiadaną przez Ciebie liczbę punktów zdrowia i aktywności twórczej, a także na zasób portfela. Musisz zadbać o to, aby przed dotarciem do celu zgromadzić jak największą liczbę rękopisów z utworami Chopina. Gromadzisz punkty, wymieniasz je na monety, aby uczestniczyć w licytacjach rękopisów. Poznajesz przy tym życie i twórczość Fryderyka w jej najróżniejszych odcieniach. [opis Wydawcy]

 

Postacie biblijne gra memory : Stary i Nowy Testament

Sygnatura: G 1755

Baw się i ucz! Poznaj najciekawsze postacie ze Starego i Nowego Testamentu. W grze bierze udział dowolna liczba uczestników. Każdy z nich po kolei wybiera i odkrywa 2 obrazki, które na początku zabawy trzeba rozłożyć koszulkami do góry. Jeśli odkryte przez gracza obrazki są takie same, gracz zdobywa punkt i zabiera obrazki, jeśli są różne odkłada je w te same miejsca. Gra toczy się do zebrania wszystkich kart. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par obrazków. [opis Wydawcy]

Biblijne memory : Stary Testament

Sygnatura: G 1753

Pudełko zawiera zestaw kart memory z pięknymi ilustracjami i krótkimi opisami historii biblijnych. Każde dziecko lubi odkrywać pary i bawić się przy tym. W zestawie znajdują się 24 pary kart ilustrujące 24 historie biblijne. [opis Wydawcy]

 

Chopin memo

Sygnatura: G 1710

Chopin memo to znana wszystkim i lubiana gra memory, która polega na odnajdywaniu par pośród odwróconych kart z obrazkami. Gra świetnie ćwiczy pamięć i łączy młodsze i starsze pokolenie, bo to dobra zabawa dla wszystkim, w każdym wieku. Na kartach do gry znajdują się obrazki z rzeczami należącymi do Fryderyka Chopina. Dodatkowo w opakowaniu znajdziemy ilustrację pokoju Chopina, na której są zaznaczone i opisane właśnie te elementy z kart. [opis Wydawcy]

Biblioteka Pedagogiczna w Białej Podlaskiej

  • 21-500 Biała Podlaska
    ul. Kolejowa 8
  • tel: 83 343 32 37
  • tel: 83 342 06 16
  • sekretariat@bialabp.edu.pl

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
sobota 09:00 - 15:00
wakacje i ferie - 08:00 - 15:00

Zamknij menu
Wróć na początek strony