Gry planszowe - Biblioteka Pedagogiczna w Białej Podlaskiej

Boże Narodzenie - gra edukacyjna memory

Sygnatura: G 1631

Mnóstwo dobrej zabawy i nauki! Szopka, pastuszkowie, kolędnicy i wiele innych obrazków kojarzących się z Bożym Narodzeniem. Gra ćwiczy spostrzegawczość i pamięć. W grze bierze udział dowolna liczba uczestników. Każdy z nich po kolei wybiera i odkrywa 2 obrazki, które na początku zabawy trzeba rozłożyć koszulkami do góry. Jeśli odkryte przez gracza obrazki są takie same, gracz zdobywa punkt i zabiera obrazki, jeśli są różne odkłada je w te same miejsca. Gra toczy się do zebrania wszystkich kart. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par obrazków. [opis od wydawcy]

Boże Narodzenie - układanka przestrzenna

Sygnatura: G 1636

Przestrzenna układanka w formie drewnianych klocków to nauka i zabawa w jednym! Rozwija zdolności manualne, kształtuje wyobraźnię przestrzenną i umiejętność logicznego myślenia. [opis od Wydawcy]

Wygibajtus: gra i dobra gimnastyka

Sygnatura: G 1638

Wygibajtus to wyjątkowa gra i świetna zabawa dla całej rodziny. W zależności od wskazań na tarczy gracze muszą postawić swoje stopy i dłonie w odpowiednich miejscach na planszy. Zmusza to często grających do akrobatycznych ewolucji. Każdy z graczy uczestniczy w niej całym ciałem, w dosłownym sensie. Zwycięstwo zależy w pewnej mierze od przypadku wynikającego ze wskazań na tablicy kolorów. Przede wszystkim wygrywa jednak ten, kto ma lepszy refleks i jest bardziej wygimnastykowany. [opis od Wydawcy]

Gra sensoryczna - Mistrz konstrukcji

Sygnatura: G 1654

Secret Pocket Mistrz Konstrukcji, kryje w sobie klocki i karty. Na kartach znajdują się wzory pojedynczych budowli z klocków z wypustkami. Poćwicz prawidłowe odgadywanie kształtów, korzystając tylko ze zmysłu dotyku i układaj budowle przedstawione na kartach, z pojedynczych elementów ukrytych w woreczku Secret Pocket. Twój przeciwnik ma takie samo zadanie. Uważaj na Jokera! Dzięki niemu możesz zyskać lub stracić przewagę nad swoim konkurentem! Kto wykaże się większą wyobraźnią, koncentracją i...szczęściem? Ciągnij karty, odnajduj prawidłowe elementy, układaj budowle - mistrz konstrukcji może być tylko jeden! [ opis od Wydawcy]

Podaj dalej

Sygnatura: G 1657

Podaj dalej! to rysowany głuchy telefon, jeśli pierwszy i ostatni obrazek w szkicowniku się zgadzają to znaczy, że gracze prawidłowo odgadywali hasła. Jeśli nie? No cóż - wtedy na pewno do łez rozbawi was ciąg myślowy i prześmieszne rysunki stworzone przez graczy pod presją czasu. W efekcie waszych starań powstanie w każdym szkicowniku ciąg skojarzeń kolejnych osób. [opis od Wydawcy]

Zwierzęta: karty sensoryczne

Sygnatura: G 1659

Kto ma cętki, a kto paski? Jak odróżnić tygrysa od geparda? Czy zebra jest biała w czarne paski czy czarna w białe paski?  Twoje dziecko obserwuje i poznaje zwierzęta oraz dotyka wypukłych elementów.

Możecie bawić się z maluchem na wiele sposobów. Oglądajcie zwierzęta i czytajcie podpisy pod obrazkami. Łączcie zwierzęta i ich młode w rodziny, dopasujcie zwierzaki do ich umaszczenia, opisujcie ich wygląd i zgadujcie, co jedzą, gdzie mieszkają oraz jakie mają zwyczaje. W  zestawie:34 realistycznie ilustrowane, dwustronne karty orazporadnik dla rodziców z pomysłami na wspólne zabawy z kartami. [opis od Wydawcy]

Przyroda: karty sensoryczne

Sygnatura: G 1662

Co można zrobić z dyni? W co zamieni się poczwarka? Jakie rośliny można spotkać w ogrodzie, a jakie na łące? Zabawa kartami sensorycznymi to świetny sposób na poznawanie świata natury i poszerzanie słownictwa związanego z przyrodą. Realistyczne ilustracje pozwalają dostrzec szczegóły, a wypukłe elementy zachęcają do wodzenia po nich paluszkami. Dzieci łączą obrazki w pary i rozwijają umiejętność logicznego myślenia. W  zestawie: 34 dwustronne karty oraz poradnik dla rodziców z pomysłami na wspólne zabawy z kartami. [opis od Wydawcy]

Logika

Sygnatura: G 1523

Gra edukacyjna Logika (3–7 lat) to zestaw niezwykle barwnych układanek do obserwowania i poznawania natury oraz ćwiczenia myślenia logicznego. Dzięki różnorodnym formom zabaw przedszkolaki dowiedzą się m.in., jak wygląda przyroda o różnych porach roku, czym różnią się ryby żyjące w morskich akwenach, jak wygląda życie mrówek oraz skąd bierze się np. miód. Każdy z przyrodniczych tematów uczy praktycznych umiejętności: określania następstwa czasu i związków przyczynowo-skutkowych, porównywania wielkości, rozpoznawania przeciwieństw oraz liczenia w zakresie 1–10.
To idealna propozycja dla ciekawych świata przedszkolaków, którzy uwielbiają odkrywać tajemnice przyrody, układać puzzle i układanki oraz rozwiązywać zagadki. Zestaw zawiera 8 układanek 6-elementowych w kształcie koła, które zaznajamiają z porami dnia i roku oraz różnymi gatunkami zwierząt, oraz 8 układanek 2- i 3-elementowych przedstawiających przeciwieństwa oraz związki przyczynowo-skutkowe. [opis od Wydawcy]

 

Ego Pictures

Sygnatura: G 1522

Ego Pictures to niezwykle dynamiczna gra. Zapewnia fantastyczną zabawę za każdym razem, gdy grasz ze znajomymi, z rodziną, a nawet osobami, których jeszcze nie znasz! Tu nie ma oczywistych odpowiedzi. Uczestnicy wybierają je spomiędzy zdjęć. Każde opowiada inną historię, a ilu graczy, tyle interpretacji. Liczba kombinacji jest niemal nieograniczona! W Ego Pictures to Ty decydujesz, które zdjęcie pasuje najbardziej, więc zawsze masz rację! Nawet jeśli pozostałym graczom nie uda się odgadnąć Twojego wyboru, omawianie skojarzeń dostarczy Wam mnóstwo rozrywki. 150 dwustronnych kart ze zdjęciami i 70 kart z pytaniami to gwarancja wielu godzin zabawy. [opis od Wydawcy]

 

Pitagoras

Sygnatura: G 1508

Pitagoras to zwariowana gra imprezowa, w której musisz dokonywać błyskawicznych rachunków.
Pitagoras to świetna gra imprezowa, ale może być też wykorzystana w edukacji. [opis od Wydawcy]

 

Biblioteka Pedagogiczna w Białej Podlaskiej

  • 21-500 Biała Podlaska
    ul. Kolejowa 8
  • tel: 83 343 32 37
  • tel: 83 342 06 16
  • sekretariat@bialabp.edu.pl

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
sobota 09:00 - 15:00
wakacje i ferie - 08:00 - 15:00

Zamknij menu
Wróć na początek strony