Oswoić lęk: gra terapeutyczna pomagająca lepiej radzić sobie z lękiem
Sygnatura: G 1674
Jesteś psychoterapeutą lub psychologiem i chcesz pomóc swoim klientom poradzić sobie z lękiem? Proponuję Ci innowacyjne narzędzie, które doskonale sprawdzi się w pracy nad tą emocją. „Oswoić lęk” pomoże klientom rozpoznać sytuacje, w których odczuwają lęk i oswoić go, wzmacniając jednocześnie ich odporność psychiczną. To efektywne narzędzie jest idealne do zastosowania podczas terapii indywidualnej.
Zaletą tej metody pracy jest jej ciekawa forma, która łączy edukację z elementami gry. Klient ma do dyspozycji drewniane prostokąty z elementami, które mogą wpływać na lek i na które klient może wpływać. Zadaniem rozmówcy jest wybór odpowiednich z nich, na przykład różne sposoby zachowania, działania czy emocje. Następnie prowadzący zadaje szczegółowe pytania dotyczące tych elementów.
Dzięki temu narzędziu klient nie tylko oswaja lęk, ale również uczy się rozpoznawać inne emocje, które mu towarzyszą. Przy okazji odkrywa swoje zasoby i określa wartości, które są ważne w jego życiu. Identyfikuje też czynniki, które wpływają na zwiększenie i zmniejszenie lęku. Dzięki temu wzmacnia swoją umiejętność regulowania emocji i radzenia sobie z trudnymi dla niego sytuacjami. [opis Producenta]
Zasoby - Aktywator
Sygnatura: G 1656
Odkryj potencjał osobisty i wzmacniaj samoocenę osób, z którymi pracujesz, z pomocą innowacyjnego narzędzia „Zasoby-Aktywator”, które łączy naukę z przyjemnością gry. Wykorzystasz je w różnych środowiskach – od gabinetów psychologicznych i terapeutycznych, po szkoły i sesje coachingowe. Jego uniwersalność sprawia, że jest doskonałe zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych.
„Zasoby-Aktywator” to nie tylko gra, ale przede wszystkim skuteczny sposób na odkrywanie i wzmacnianie indywidualnych mocnych stron oraz umiejętności. Uczestnicy będą mieli okazję rozpoznać i docenić swoją siłę, a także zidentyfikować to co wspiera ich rozwój np. m.in. rodzina, przyjaciele, czy hobby.
Zestaw składa się z pięciu dużych drewnianych kostek z pytaniami i zdaniami do uzupełnienia, które zachęcają do refleksji. Gra jest prosta w użyciu – uczestnik rzuca kostką i odpowiada na wylosowane pytanie, albo kończy zdanie, co stymuluje jego kreatywne myślenie i samopoznanie. Instrukcja PDF dołączona do zestawu zawiera szczegółowe wskazówki i ćwiczenia, które ułatwiają pracę z narzędziem. [opis Producenta]
Angielski dla dzieci: gra edukacyjna
Sygnatura: G 1681
Kiedy obchodzimy imieniny Adam i Ewy? Co symbolizuje sianko pod obrusem. Czego symbolem jest liczna 12 potraw wigilijnych? Wesoła i dynamiczna gra, w której uczestnicy odgadują wiele ciekawostek o świętach. Doskonała rywalizacja, odpowiadaj na pytania i przesuwaj pionek do przodu. Wygrywa gracz, który odpowie na więcej pytań! [opis Producenta]
W krainie baśni: gra na spostrzegawczość
Sygnatura: G 1676
Odwiedźcie Krainę Baśni, w której spotkacie Wasze ulubione bajkowe postacie. W tych cudownych miejscach poukrywało się wiele różnych przedmiotów. Wcielacie się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie ich, jak najszybsze odnalezienie. Wytężcie wzrok, skupcie się i odszukujcie zaginione rzeczy. Zwycięży najszybsze z Was.
W Krainie Baśni to rodzinna gra na spostrzegawczość, w której zadaniem grających będzie odnalezienie ukrytych przedmiotów na planszach przedstawiających baśniowe krainy. Kilka trybów rozgrywki i przepiękne ilustracje znanej i lubianej Nikoli Kucharskiej zapewnią zabawę dla całej rodziny na wiele godzin. [opis Producenta]
Śladami Darwina
Sygnatura: G 1677
Śladami Darwina to prosta i przyjemna gra rodzinna oparta o zbieranie zestawów kafelków. Podczas zabawy wcielacie się w młodych przyrodników, którzy właśnie weszli na pokład okrętu Beagle. Wyruszacie na wyprawę, w trakcie której będziecie badać różne gatunki zwierząt, eksplorować teren i sporządzać mapy, publikować swoje odkrycia i formułować teorie. Każdy dąży do tego, aby zdobyć więcej punktów zwycięstwa niż rywale, czyli mieć największy wkład w powstanie dzieła Darwina! [opis Producenta]
Boże Narodzenie - gra edukacyjna memory
Sygnatura: G 1631
Mnóstwo dobrej zabawy i nauki! Szopka, pastuszkowie, kolędnicy i wiele innych obrazków kojarzących się z Bożym Narodzeniem. Gra ćwiczy spostrzegawczość i pamięć. W grze bierze udział dowolna liczba uczestników. Każdy z nich po kolei wybiera i odkrywa 2 obrazki, które na początku zabawy trzeba rozłożyć koszulkami do góry. Jeśli odkryte przez gracza obrazki są takie same, gracz zdobywa punkt i zabiera obrazki, jeśli są różne odkłada je w te same miejsca. Gra toczy się do zebrania wszystkich kart. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par obrazków. [opis od wydawcy]
Boże Narodzenie - układanka przestrzenna
Sygnatura: G 1636
Przestrzenna układanka w formie drewnianych klocków to nauka i zabawa w jednym! Rozwija zdolności manualne, kształtuje wyobraźnię przestrzenną i umiejętność logicznego myślenia. [opis od Wydawcy]
Wygibajtus: gra i dobra gimnastyka
Sygnatura: G 1638
Wygibajtus to wyjątkowa gra i świetna zabawa dla całej rodziny. W zależności od wskazań na tarczy gracze muszą postawić swoje stopy i dłonie w odpowiednich miejscach na planszy. Zmusza to często grających do akrobatycznych ewolucji. Każdy z graczy uczestniczy w niej całym ciałem, w dosłownym sensie. Zwycięstwo zależy w pewnej mierze od przypadku wynikającego ze wskazań na tablicy kolorów. Przede wszystkim wygrywa jednak ten, kto ma lepszy refleks i jest bardziej wygimnastykowany. [opis od Wydawcy]
Gra sensoryczna - Mistrz konstrukcji
Sygnatura: G 1654
Secret Pocket Mistrz Konstrukcji, kryje w sobie klocki i karty. Na kartach znajdują się wzory pojedynczych budowli z klocków z wypustkami. Poćwicz prawidłowe odgadywanie kształtów, korzystając tylko ze zmysłu dotyku i układaj budowle przedstawione na kartach, z pojedynczych elementów ukrytych w woreczku Secret Pocket. Twój przeciwnik ma takie samo zadanie. Uważaj na Jokera! Dzięki niemu możesz zyskać lub stracić przewagę nad swoim konkurentem! Kto wykaże się większą wyobraźnią, koncentracją i...szczęściem? Ciągnij karty, odnajduj prawidłowe elementy, układaj budowle - mistrz konstrukcji może być tylko jeden! [ opis od Wydawcy]
Podaj dalej
Sygnatura: G 1657
Podaj dalej! to rysowany głuchy telefon, jeśli pierwszy i ostatni obrazek w szkicowniku się zgadzają to znaczy, że gracze prawidłowo odgadywali hasła. Jeśli nie? No cóż - wtedy na pewno do łez rozbawi was ciąg myślowy i prześmieszne rysunki stworzone przez graczy pod presją czasu. W efekcie waszych starań powstanie w każdym szkicowniku ciąg skojarzeń kolejnych osób. [opis od Wydawcy]