JAK KORZYSTAĆ Z KATALOGU

Rejestracja zdalna nowego czytelnika w INTEGRO

  1. Po wejściu na stronę katalogu w prawym górny rogu, wybierasz zakładkę „Konto” i dalej wybierasz opcję „Zarejestruj się”.
  1. System informuje Cię, do której biblioteki się zapisujesz.
    Po wybraniu właściwej placówki musisz kliknąć w przycisk „Dalej”.

3. W kolejnym kroku należy podać swoje dane osobowe (imię, nazwisko, Pesel, numer telefonu, adres e-mail, wiek).
Po wypełnieniu poprawnie wszystkich wymaganych pól klikamy w przycisk „Dalej”.

4. W dalszym kroku należy podać swój adres (ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowość).
Po wypełnieniu poprawnie wszystkich wymaganych pól zatwierdzamy przyciskiem „Dalej”.

5. W następnym kroku należy utworzyć hasło do katalogu INTEGRO.
Po wypełnieniu poprawianie wszystkich wymaganych pól zatwierdzamy przyciskiem „Dalej”.

  1. Po poprawnym wpisaniu wszystkich wymaganych danych osobowych do formularza system wygeneruje podsumowanie rejestracji konta w bibliotece.
    Po sprawdzeniu danych osobowych zatwierdzamy przyciskiem „Dalej”.

7. W kolejnym kroku system poprosi Cię o wprowadzenie kodu z obrazka i wyrażenie zgody na:
– przetwarzanie danych osobowych – RODO,
– przestrzeganie Regulaminu biblioteki,
– działania marketingowe biblioteki,
– komunikację ze strony biblioteki za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, telefonu.

  1. Po poprawnym wpisaniu wszystkich wymaganych danych do formularza dostaniesz potwierdzenie rejestracji konta w bibliotece. Jest ono ważne 14 dni. W tym czasie musisz udać się do wybranej przez siebie biblioteki, aby aktywować konto i otrzymać kartę czytelnika.