JAK KORZYSTAĆ Z KATALOGU
Rejestracja zdalna nowego czytelnika w INTEGRO
- Po wejściu na stronę katalogu w prawym górny rogu, wybierasz zakładkę „Konto” i dalej wybierasz opcję „Zarejestruj się”.

- System informuje Cię, do której biblioteki się zapisujesz.
Po wybraniu właściwej placówki musisz kliknąć w przycisk „Dalej”.

3. W kolejnym kroku należy podać swoje dane osobowe (imię, nazwisko, Pesel, numer telefonu, adres e-mail, wiek).
Po wypełnieniu poprawnie wszystkich wymaganych pól klikamy w przycisk „Dalej”.

4. W dalszym kroku należy podać swój adres (ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowość).
Po wypełnieniu poprawnie wszystkich wymaganych pól zatwierdzamy przyciskiem „Dalej”.

5. W następnym kroku należy utworzyć hasło do katalogu INTEGRO.
Po wypełnieniu poprawianie wszystkich wymaganych pól zatwierdzamy przyciskiem „Dalej”.

- Po poprawnym wpisaniu wszystkich wymaganych danych osobowych do formularza system wygeneruje podsumowanie rejestracji konta w bibliotece.
Po sprawdzeniu danych osobowych zatwierdzamy przyciskiem „Dalej”.

7. W kolejnym kroku system poprosi Cię o wprowadzenie kodu z obrazka i wyrażenie zgody na:
– przetwarzanie danych osobowych – RODO,
– przestrzeganie Regulaminu biblioteki,
– działania marketingowe biblioteki,
– komunikację ze strony biblioteki za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, telefonu.

- Po poprawnym wpisaniu wszystkich wymaganych danych do formularza dostaniesz potwierdzenie rejestracji konta w bibliotece. Jest ono ważne 14 dni. W tym czasie musisz udać się do wybranej przez siebie biblioteki, aby aktywować konto i otrzymać kartę czytelnika.
